سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر دانشمندی، بیمناک است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 86 خرداد 5 , ساعت 1:33 صبح
این درس و مشق هم شده برای من درد سر . آخه به من چه بقیه امتحان دارند ، می گم بریم میهمونی مامان میگه نه خیر نمیشه مگه نمی دونی الان فصل امتحاناته بچه ها امتحان دارن نباید مزاحمشان بشیم . بابا هم که سرش گرم این کامپیوتره . پس من با کی بازی کنم .
هفته قبل رفتم مطب دوستش بهش گفتم بابا مریضه . اول تعجب کرد بعد گفت : مگه چشه ؟ اون که سرحاله ، وقتی بهش گفتم صبح تا ظهر تو اداره با کامپیوتر کار میکنه بعد از ظهر هم تا نصف شب توی خونه دست از رایانه (به قول بابا) نمیکشه خندید و گفت باشه جمعه بیائیدبا هم بریم باغ تا کمی حال بابات خوب بشه .
بابا که گوشش بدهکار نیست انگار با چسب چسبوندنش به رایانه ول کن هم نیست .
بعدش نمیزاره من کارتون ببینم . میگه بچه ، با رایانه که کارتون نمی بینن !
راستی شما هم به فکر امتحان آخرت خودتون هستین ؟
چهارشنبه 86 فروردین 15 , ساعت 12:1 صبح

سال 85 هم گذشت و سال نو رسید ، تو تعطیلات عید رفتیم مسافرت و کلی با بچه های عمه هام بازی کردیم . جای شما خالی
بعدش هم  کلی عیدی گرفتیم . با هم قرار میذاشتیم و همگی یک دفعه می ریختیم رو سر بابا و ازش عیدی می گرفتیم ، اینقده شلوغ کاری میکردیم که بابا مجبور میشد بهمان پول بده من اول از همه ازش پول می گرفتم و یک بار هم آخر از همه یعنی هر روز دو مرتبه .
بعدش هم اومدیم خونه و بعد چند روز رفتیم خونه اقوام و دوباره برگشتیم خونه و این دفعه عمه هام با بچه هاش اومدن البته عمه ستاره ام نه ها اون نیامده بود . اولش قرار بود بیاد ولی بعد نامردی کرد نیومد البته هدیه هاش رسید من هم خیلی خوشحال شدم  ولی همون اول کاری پسر عمه ام  بعد غذا با دستهای روغنی عروسکم را ازم گرفت و من کلی کریه کردم و می خواستم اونو بشورم که مامان اجازه نداد گفت خراب میشه و بعد پاکش کرد .

میدونی چی میخواستم بگم ؟ از کجا فهمیدی ؟ من که هنوز نگفتم ؟
خوب می گفتم ما اینقده بازی کردیم که نگو و  آخر سر تعطیلات هم تموم شد و روزهای آخر ، بابا همه بچه ها رو جمع کرد و در مورد درسهایشون پرسید ولی کسی درسهایش را مرور نکرده بود و در برابر سئوالهای بابا هاج و واج نگاهش میکردند .
راستی شما چطور از فرصتها به خوبی استفاده میکنید و یا مثل ما بچه ها فقط بازی گوشی
بعدش هم من وقت نداشتم بهتان سر بزنم و ممنون که هی به من سر زدید مخصوصا از عمه ستاره عزیزم و عمه ندا و عمه نمی دونم اسمش چیه آخه بهش میگم اسمت چیه میگه من مادرانه هستم و بعدش هم اون عمو هست که هی قلبش تکون تکون میخوره .
منتظرم باشید تا بعدا بیام براتون داستان بگم . جایی نرید ها


<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ